Kävinpä tänään kirpputorilla. Oli kyllä kannattava reissu! Talvivaatteita minä sinne oikeastaan lähdin ostamaan, mutta noh...

Löysin kaksi kivaa paitaa. Toinen on korkeakauluksinen, 3/4-hihainen puuvillapaita koristeompeleilla ja toinen taas musta kauluspaita röyhelöllä ja nyörityksellä. Molemmat paidat ovat aavistuksen liian isoja (toinen kokoa 40 ja toinen L), mutta koska ne eivät paljoa maksaneet, ostin ne. Korsetin alla minä niitä luultavasti kuitenkin käytän, jolloin pieni liikasuuruus ei ole vakavaa :)

Koristehörhelöpaita

Tässä siis koristeommelpaidan yksityiskohtia.

hiha

Ja samaisen paidan hiha.

Nyöripaita

Sitten vielä kuva tästä nyörikauluspaidasta.

Aivan erityisesti rakastuin näihin kenkiin. Täysin käyttämättömät, mutta silti noin 30euroa halvemmalla, kuin "oikeasta" kaupasta tai netistä. Sitä paitsi tällaisia kenkiä olen aina halunnut! Mustat korkokengät pitsiröyhelöillä.

Kenkulit

 Nämä ihan uudet ihanuudet maksoivat 40euroa. Onneksi minulla oli tarpeeksi rahaa mukana! Eivät nämä ehkä ihan talvikengät ole... Kävelemisen ei pitäisi tuottaa hankaluuksia. Nämä ovat minulle jo kolmannet Demonian Charade-kengät...

Illemmalla kävin vielä tiimarissa. Ostin neljä liilaa halloweenteemaista muovilasia. Koska ne tosiaan ovat muovia ja aika hataroita, ne eivät kestä konepesua, enkä usko niiden kuvioinnin pahemmin kestävän käsinpesuakaan. Lasit ovat siis ihan kertakäyttöiset tai kaksi-kertaa-käyttöiset, mutta koristeeksi minä ne ostin. 

Lasit

Eivätkö olekin suloisia?