Perustinpa minäkin "muotiblogin". Aloitetaas korukatsauksella. Shoppailin viime viikolla äitini koruvarastoilla. Vaikka eihän sitä voi shoppailuksi sanoa, kun ilmaiseksi minä ne korut sain, mutta kuitenkin. Löysin vaikka mitä suloista. Pienellä muokkauksella kaikesta pikkukrääsästä saa söpöä ja käyttökelpoista.

Tällä unelmien hiushärpäkkeellä on hyvä aloittaa esittelykierros. Tämä äidin varastoista löytynyt "nutturateline" omasi ensin keltaiset helmet, mutta vaihdoin siihen mustat. Minä kun en keltaista pahemmin käytä. Kokeilin laittaa tämän hiuksiini, mutta hiukseni olivat liian pitkät, nutturastani tuli liian massiivinen, ja hiukseni tursusivat tuosta ulos. Ehkä tätä kuitenkin tulee joskus käytettyä, jos vaikka joskus leikkaan hiukseni lyhyemmiksi.

 

Hiusruusut

Jatketaan hiuskoruilla. Löytyi tällaiset isot muoviset ruusupinnit. Punaista olen ehtinyt jo käyttääkin, mutta musta ei vielä ole päässyt oikeuksiinsa päässäni :)

 

Korvakoruarmeija

Hiuksista on hyvä siirtyä korviin. Nuo punaiset timanttikorvikset ovat peräisin jostakin korukaupasta, muistaakseni Glitteristä. Nuo neljä muuta ovat äitini tekemiä. Usko tai älä, ne ovat ennen olleet lusikoita. Toiseksi viimeiset eivät ole vielä kertaakaan olleet korvissani, mutta ne ovatkin tästä korvisarmeijasta uusimmat.

 

Pieniä korviksia

Rusettikorvakorut hurmasivat minut suloisuudellaan. Spiraalit vaikuttavat epäkäytännöllisiltä, mutta hamstrasin nekin omiin varastoihin äidiltä. Pienet helmikorvikset eivät ole lainkaan ihmeelliset, mutta sopivat niin täydellisesti erääseen kaulakoruistani, että minun oli napattava ne mukaani.

 

Lehtikorut

Tästä setistä ihastuin noihin korvakoruihin, ja kun kerran samaan sarjaan sai kaulakorunkin, niin toki minä senkin itselleni nappasin. Näitä olen ehtinyt kerran käyttämään.

 

Kaulakoruja

Musta ja valkoinen olivat ensin parittomia, isoja korvakoruja, jotka nyt löysivät uuden työpaikan kaulakoruina. Tuo vihreä on rintaneula, josta poistin neulaosan. Minä kun en pahemmin käytä rintaneuloja. Tuosta olisi tarkoitus valmistaa kaulakoru.

Löytyi äidin varastoista muutakin, esimerkiksi kaksi mustaa helminauhaa, sekä punainen helminauha. Kuviin ja esittelyyn pääsi kuitenkin vain ihanimmat löydöksistäni :D